Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Ursynów
zatrudni
Pracownika archiwum
Zakres obowiązków:
• porządkowanie dokumentacji medycznej, tworzenie teczek i akt,
• utylizacja dokumentacji,
• klasyfikowanie dokumentacji,
• przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie ewidencji,
• wyszukiwanie i udostępnianie dokumentacji,
• kserowanie i skanowanie dokumentów,
• przyjmowanie dokumentacji,
• porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
• kontrola zbiorów archiwalnych, przeprowadzona w oparciu o istniejący inwentarz, mająca na celu ustalenie stanu faktycznego zbiorów i ujawnienie braków,
• przekazywanie dokumentacji do archiwum państwowego,
• dokonywanie rejestracji oraz warunków wilgotności i temperatury w pomieszczeniach archiwum zakładowego,
• mapowanie i rejestrowanie dokumentacji medycznej w rejestrze archiwalnej dokumentacji med.,
• wykonywanie innych zadań wchodzących w zakres uprawnień zawodowych, a nie objętych niniejszym zakresem czynności wynikających z bieżącej potrzeby pracodawcy.
Wymagania :
· wykształcenie średnie,
· ukończony kurs archiwisty I stopnia,
· umiejętność pracy z komputerem,
· skrupulatność, sumienność i dobra organizacja pracy,
· odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
· umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
Oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (7 h 35 min);
- doskonalenie umiejętności zawodowych;
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji) na adres e-mail: pokaż.