22.11.2022

Jak dodać ofertę?

Pora dodać pierwsze ogłoszenie! Poniżej znajdziesz instrukcję i opis jak krok po kroku przejść przez formularz. Całość zajmie Ci zaledwie kilka minut.

1. Wybierz rodzaj ogłoszenia

Pierwszym krokiem jest zawsze wybór rodzaju ogłoszenia, które chcesz opublikować. W ofercie znajdziesz dwa typy ogłoszeń:

  • Oferta standardowa
  • Oferta promowana

Oferta standardowa

Decydując się na ofertę standardową, kupujesz ogłoszenie, które będzie widoczne na stronie przed 60 dni. W ogłoszeniu możesz podać jedną lokalizację i maksymalnie trzy specjalizacje. Twoja oferta będzie widoczna na liście zgodnie z kolejnością chronologiczną. Najnowsze oferty są wyświetlane na szczycie listy i z czasem jak pojawiają się nowe, spadają niżej.

Oferta promowana

Decydując się na ofertę promowaną, kupujesz ogłoszenie, które będzie widoczne na naszej stronie przed 60 dni. W ogłoszeniu możesz podać jedną lokalizację i do trzech specjalizacji. Dodatkowo Twoja oferta będzie widoczna na szczycie listy i nie spadnie niżej, nawet jeśli pojawią się nowsze oferty standardowe.

2. Opisz placówkę

W kolejnym kroku uzupełnij dane firmy, którą reprezentujesz. Podaj nazwę placówki, stronę internetową oraz logo. Dzięki tym danym kandydaci będą mogli poznać lepiej swoje potencjalne miejsce pracy. Dodanie loga sprawi natomiast, że ogłoszenie będzie bardziej wyróżniać się na liście.

3. Napisz treść oferty pracy

Treść oferty pracy to najważniejsze pole w całym formularzu. Opisz kogo szukasz i jakie warunki oferujesz. Powiedz kandydatom, co wyróżnia Twoją placówkę i dlaczego warto tutaj pracować. Im więcej informacji uwzględnisz, tym większe szanse, że kandydat prześle Ci swoje CV.

Pamiętaj, że kandydaci chętniej aplikują na oferty pracy z jasno określonym wynagrodzeniem.

  1. Wskaż jak kandydaci mają się z Tobą kontaktować.

W kolejnym kroku podaj adres e-mail, na który wyślemy Ci wiadomość, gdy kandydat zaaplikuje na Twoje ogłoszenie. Nie musisz martwić się o prywatność. Te dane nie zostaną publicznie udostępnione.

Jeśli Twoja placówka posiada własny system rekrutacji, wklej do niego link. Pod Twoim ogłoszeniem umieścimy przycisk “Aplikuj”, który przekieruje kandydatów na stronę wewnętrznego systemu rekrutacyjnego.

5. Podaj dane firmy

W tym kroku uzupełnij dane firmy, którą reprezentujesz. NIP, nazwa oraz adres znajdą się na fakturze, która dla Ciebie przygotujemy. Zostaw nam również kontakt do siebie na wypadek, gdybyśmy musieli się skontaktować. Te dane nie będą udostępnione publicznie i zostaną wyłącznie do naszego wewnętrznego użytku.

6. Podsumowanie

Brawo! Dotarłeś do końca. Na końcu zobaczysz podsumowanie swoje zamówienia. Sprawdź, czy wszystko się zgadza, zaakceptuj regulamin i potwierdź zamówienie, klikając przycisk. W momencie, gdy zamówienie zostanie potwierdzone, na adres kontaktowy wyślemy fakturę. Możesz opłacić ją przelewem tradycyjnym lub dokonać płatności online.

Opublikujemy Twoje ogłoszenie niezwłocznie po otrzymaniu płatności.