Dyrektor Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu poszukuje pracownika w zawodzie PIELĘGNIARKI
Wymagania:
– wykształcenie średnie w zawodzie pielęgniarka lub licencjat pielęgniarstwa / tytuł magistra na kierunku pielęgniarstwo,
– prawo wykonywania zawodu pielęgniarki na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej,
– odporność na stres, wysoka kultura osobista, cierpliwość.
Ogólny zakres obowiązków:
– świadczenie opieki pielęgniarskiej,
– udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej nagłych przypadkach,
– realizacja zleceń lekarskich,
– przygotowanie oraz podawanie leków zgodnie z zaleceniem lekarskim.
Informacja o warunkach pracy i zatrudnieniu:
Miejsce pracy: Miejski Dom Pomocy Społecznej w Przemyślu, ul. Wysockiego 99, 37-700 Przemyśl, ul. Św. Brata Alberta 3.
Praca w systemie zmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. 7oo- 19oo oraz 1900 – 700.
Wynagrodzenie 5 366,00 zł.
Wymagane dokumenty:
– CV,
– kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
– kopie zaświadczeń o odbytych praktykach, stażach, kursach, szkoleniach.
Osoby zainteresowane prosimy o osobiste składanie dokumentów w siedzibie MDPS w Przemyślu przy ul. Wysockiego 99.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod nr tel. pokaż wew. 25 z działem kadr.
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych :
Każdy kandydat w swoim CV powinien zawrzeć zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w procesie rekrutacyjnym o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”
Dane wskazane przez kandydatów będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji, a po jej zakończeniu usunięte.